I dag mødtes vi i klublokalet kl. 18:30, hvorefter vi kørte sammen i vores biler til Gilleleje Havn.
Det var egentligt planlagt, at vi skulle tage havnefotos i den gylden time, men netop denne aften var himlen overskyet og til sidst begyndte det at regne (efter flere uger uden regn…).
Men alligevel fik vi nogle gode stemningsbilleder i kassen.
Et par gik alene i starten, andre gik fælles, og det var helt ok.
Så snakkede vi selvfølgelig om foto næsten hele tiden, prøvede forskellige kamerateknikker (f.eks. HDR – hvis man havde sit stativ med…) og legede lidt med forgrund og baggrund.
Det er et fint sted, hvis man vil fotografere det typiske havnemiljø; der findes alt – fra krabbeløb til fiskenet, bådpropel og rustende jernskinner.
Helt fantastisk.
Ca. kl. 21:00 begyndte det med at regne, og så søgte vi husly i kiosken, hvor vi hyggede os med en is.
Tak for en dejlig tur!!!
